donderdag 24 april 2014

Theepot deel 2

Hallo allemaal,

Eindelijk is de theepot klaar! 

Ik zal jullie laten zien hoe ik dit gedaan heb. 
In de vorige post was de theepot als volgt. 

Wat ben ik gaan doen. Ik heb mijn bloementjes te voorschijn gehaald en gekeken welke mooi waren. Ook wat plak parels. 
Maar ja een plaatje is ook wel leuk. Op mijn hobby kamer had ik nog wat leuks liggen.

Mooie plaatjes van the hobby house. Hiervan heb ik een van de kleine rondjes genomen. En heb daar de bloemen bij uitgezocht. 

Deze leuk op elkaar geplakt en daar een mooie plak parel. Deze rond het plaatje geplakt waarvan ik eerst de rand beinkt hebt. Hier en daar nog een klein bloemetje en hij is versiert. 
Achteraf heb ik nog een stukje touw gepakt en daarmee de bovenkant dichtgeknoopt. 

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik. 

Liefs Melanie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten