dinsdag 15 april 2014

Theepot


Hallo allemaal,

Overal zag ik telkens de theepot van Dutch Doobadoo voorbij komen. Dit is de Cart Art Thee Pot. Wanneer je op de link klikt kom je uit bij een van de winkels die deze mal verkopen.
En zo ziet hij er nu uit:


Nou hoe ben ik begonnen.
Ik heb eerst wat stevig papier genomen. Op dat stevige papier leg je de cart art mal en ga je met je potlood langs de buitenste rand. 


Wanneer je dit gedaan hebt knipje hem uit. Je kan hem zelfs alvast dubbel vouwen.
Als dag gelukt is en je papier de kleur is die je wilt kan je verder met de binnenste vormen. Is je papier niet na je zin dan kan je hem een mooi kleurtje geven met wat inkt of panpastel. Ik heb deze pot rustig gehouden en heb alleen een groen panpastel kleurtje gebruikt. Deze heb ik lichtjes aangebracht. 
Als je het leuk vind kan je met versamark en panpastel of inkt nog wat leuke swirls of dergelijks aanbrengen. Omdat ik vrij druk papier gekozen heb ga ik dit nu niet doen. Misschien bij een volgende.

Nu ga je dus de binnen stukken op je papier tekenen en uitknippen. Ik heb gekozen voor blauwig bloementjes papier van de action. Zijn van die papier blokken van 30 bij 30 als ik me niet vergis.




Wanneer je alles heb kan je deze op gaan plakken op je ondergrond. Je theepot krijgt zo een beetje vorm.


Om het af te maken ga ik nog wat bloementjes en misschien een mooi vintage plaatje erbij plakken. 
Wanneer dat af is zullen er nog wat meer foto's volgen.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!


Lief Melanie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten