zondag 1 februari 2015

Hangslot

Hallo allemaal,

Zoals beloofd het bericht wat bij de facebookpost past. Het hart wat ik gemaakt heb is het hangslot van Let's Get Bizzee. 


Als je gaat beginnen ziet het hart er zo uit. Je kunt nu verschilde dingen gaan doen om dit hart te gaan bewerken. Je kunt alleen met papier werken, alleen met Gesso of een combi van beide. Wanneer je een combi doet kan je bijvoorbeeld de randjes met gesso wit of zwart maken.


Ik heb gekozen om met zwarte gesso te werken. Deze heb ik aangebracht tot hij mooi dekkend was aan beide kanten. Daarna lekker met mijn structuurpasta en stencils van o.a. dutch doobadoo aan de slag gegaan. Ook een stukje verband gebruikt. Leek me wel grappig. 


Nog wat laatste ornamentjes van hout en metaal om het af te maken. Ook deze even een dip in de gesso geven. Ik doe dit nog altijd vooraf zodat ik kan zien hoe het wordt. En dan kan je nog schuiven zoals jullie vast wel gezien hebben.


Nadat alles zwart was heb ik mijn panpastel uit mijn kastje gehaald en heb mijn metalic kleur 930.5 Bronze genomen en met mijn sponsje lekker overal overheen gegaan. Dit haalt die harde zwarte kleur weg.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van de uitleg.
Vergeet niet, de challenge van CreaMiep gaat over valentijn. Alles kan en niets moet zolang het romantisch is hahaha. Je kunt meedoen op het blog of op de facebookpagina.

Succes!

Liefs CreaMelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten