dinsdag 3 februari 2015

Hobbelpaard

Hallo allemaal.

Even snel een berichtje van mij. Ik heb de laatste dagen gewerkt aan een MDF hobbelpaard van Dutch Doobadoo. Leuk voor op een baby- of kinderkamer. 

 
Als je hem uitpakt ziet hij er nogal saai en kaal uit. Je kunt hem dan ook lekker gaan bewerken met Gesso, papier of Panpastel.
Ik heb gekozen voor mijn witte gesso.

 
Zoals jullie gewent zijn leg ik altijd eerst alles op een plek waar ik denk dat het hoort. Vanuit daar ga ik weer verder werken om het een geheel te krijgen.
Als ik een beetje een idee heb kan ik deze ornamentjes hun witte kleur geven en zo verder kijken wat ik wil.

 
Ik heb nadat alles wit was ook nog wat structuurpasta aangebracht om het paardje net even iets schattiger te maken, al zeg ik het zelf. De masks die ik gebruik heb zijn van Dutch Doobadoo en Craftemotions. Van dat laatste zijn ook de houten ornamentjes. De kraaltjes komen van de action.
 
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vonden en bij vragen kan je altijd een berichtje achter laten of een mailtje sturen.
 
Lief CreaMelanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten