maandag 13 april 2015

Verfpalet

Hallo allemaal,
 
Vorig jaar september ben ik getrouwd en omdat ik geen grote foto aan de muur wil van mezelf ben ik gaan kijken wat ik dan kon doen. Heb internet afgestruind en kwam de Dutch Doobadoo verfpalet tegen. Deze had ik ook op mijn hobbykamer liggen dus ik dacht dat kan ik ook maken.
Dit is de uitkomst:
 
 
Eerst heb ik alles mooi wit gemaakt met gesso. Daarna ben ik aan de slag geweest met modelleerpasta en weer met de klei voor de cijfers. Een leuk plaatje uitgekozen, een stansvel van Wee Stamps en wat kleine frutsels die er wel bij passen.


 
Daarna weer alles wit gemaakt. Ook de bloemen, het gaas, de cijfers en het karton. Heb ik alles weer op zijn plek gelegd en ben ik dit gaan vastplakken.


 
Als laatste ben ik er met Panpastel, de Pearls, er overheen gegaan. Dit geeft een lieve lichte kleur aan het geheel.
Dit zou je ook met een foto kunnen maken en kleur kan je ook geven met Sprays. Dit ga ik binnenkort uitproberen.
 
Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn post en creatie.
 
Liefs CreaMelanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten