zondag 21 juni 2015

Bruiloft

Hallo allemaal,
 
Eindelijk mag ik hem dan laten zien. Mijn verfpalet gemaakt voor mijn lieve vriendin Isabel. Isabel en Frank zijn 19 juni jl. getrouwd. Tijdens onze "vrijgezelledag/vriendinnendag" kwam het verfpalet ter sprake wat ik eerder gemaakt heb. Die met de beertjes.
Zelf wilde ze er ook wel eentje maar dan met foto.
En zo is hij geworden:
 
 
Ik heb deze samen met een envelopje gegeven met de bruiloft. Hopelijk is ze er erg blij mee.
 
Wat heb ik gebruikt:
- Verfpalet van Dutch Doobadoo
- Modelleerpasta
- Mask stencils van Dutch Doobadoo
- Houten letters van CraftEmotions
- Bloemen
- Stampin'Up inkt
- Vlinder van Joy!
- Hartje van CraftEmotions
- Panpastel voor de achtergrond kleur
- Witte gesso van Dutch Doobadoo
 
Ik hoop dat ook jullie het weer leuk vonden!
 
Liefs Crea Melanie

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten